ארבעים פלוס היא תכנית לימודי צילום ככלי למחשבה ולביטוי, במטרה לפתח שפה מקורית וייחודית, חשיבה צילומית והתנסות בהפיכת רעיונות לדימויים. התכנית מיועדת לבני ארבעים פלוס, והיא מבוססת על יום לימודים שבועי פרונטלי, סדנאות מעשיות, מפגשי אמן, סיורי גלריות ועוד. ההנחיה נעשית בקבוצה קטנה ועל בסיס אישי.
מוזמנים ומוזמנות ליום הפתוח כדי להכיר לעומק את תוכנית הלימודים, את סגל המורים ואת בית הספר. פרטים נוספים והרשמה בכפתור.
מוסררה · רח׳ שבטי ישראל 22 (בית קנדה) · ירושלים
📷 נעם אמיר (בוגר התכנית)