הקורס יעסוק בהבנת מונחי יסוד אותם צריך להגדיר תרם גיבוש שפה חזותית למיתוג מוצר. מונחים כגון: מוצר, מותג, מידוף, שינוע, אריזה, קהלי יעד, מתחרים, קונטקסט השוק וכן הלאה. בהמשך נלמד, נתרגל ונערוך דיונים ביקורתיים כיצד מתרגמים את המושגים הללו למערכת גרפית היוצרת זהות. כיצד יוצרים אישיות מותגית למוצר, לשרות או לארגון. כיצד גורמים לאישיות הזאת לבלוט על פני מותגים מתחרים ולהתקבע אצל הצרכן גם באופן החזותי וגם באופן הרעיוני/אידיאולוגי .
הקורס הינו קורס המשך ללימודי האיור משנה א', הכרת טכניקות איוריות וגרפיות, המשמשות כלי ביטוי בתקשורת החזותית. הקורס יקנה כלים מגוונים לתיאור צורני, להמחשת רעיון ולפיתוח והעשרת השפה החזותית. בקורס יושם דגש על הקניית המיומנויות הטכניות בצד אופני השימוש בהן. יושם דגש על פיתוח שפה איורית אחידה, מקורית ומתפתחת עבור מוצר גרפי מודפס.
היכרות ראשונית וחווייתית עם מדיום הוידאו, על היבטיו השונים, לצד רכישת כלים טכניים ורעיוניים. הקורס מציג את מדיום הוידאו דרך
אלמנטים מהשפה הקולנועית ובוחן את התפתחות הדימוי הנע, מראשיתו ועד הופעתו היום בכל פלטפורמה אפשרית. המצאת מצלמת הקולנוע, מצלמת הוידאו, כניסת המחשב לתעשיית הסרטים, שימוש באפקטים ממוחשבים, מציאות מדומה ורבודה, אפליקציות וידאו ועוד.
היכרות עם מגוון רחב של עבודות וידאו איקוניות חשובות מצחיקות ומרגשות, סרטים, קליפים, קדימונים ופרסומות ששינו את החוקים ופרצו את הגבולות. במהלך הקורס ייצרו המשתתפים/ות סרטונים קצרים כאשר בסוף כל סמסטר יגישו פרוייקט וידאו ארט מסכם. המשתתפים/ות
ילמדו לספר סיפור בוידאו דרך חיבור של שוטים ויצרו עבודות וידאו על הציר שבין גרפיקה וידאו וקולנוע תוך פיתוח שפה אישית ודרך כל שלבי ההפקה – צילום, תאורה, עריכה בתוכנת Pro Premiere Adobe ,שימוש בסאונד ואפקטים מיוחדים.
קורס המשך, בו נלמד ליישם את הכלים שנלמדו בשנה א' ליצירת פיקטוגרמות, סמלים והפשטה של דימויים. בקורס ניתן דגש על עיצוב האלמנטים לכדי ייצירת מוצר סדרתי שלם.
הקורס יקנה הבנה ומיומנות בסיסית בעקרונות האנימציה: תזמון, ניתוח תנועה ושיטות עבודה באמצעות סידרת תרגילי יסוד. במהלך הקורס יוקרנו מבחר סרטי אנימציה קלאסיים, סרטים אקספרימנטלים וסדרות אנימציה עכשוויות ובעקבותיהם יתקיים ניתוח ודיון.
טיפוגרפיה היא כלי חיוני והמיידי ביותר לתקשורת חזותית. בקורס נלמד להשתמש בטיפגרפיה לביטוי אופי, משמעות, זהות ורגש.
סמסטר א׳ יעסוק באלמנטים הבסיסיים של היחידה הטיפוגרפית תוך התייחסות ראשונה ללייאווט ולמכלול כתוצר שלם.
סמסטר ב׳ יוקדש לשימוש בטיפוגרפיה כאלמנט
המרכזי בשפה גרפית. החל מלוגוטייפ, דרך אפיון סטיילשיט, ועד בניית מערכת טיפוגרפית ש׳מדברת׳ באופן ברור, אחיד וייחודי.
מטרת הקורס הינה להקנות לסטודנטים כלי עריכת וידאו מתקדמים תוך למידה של תוכנת After Effect ומגוון האפשרויות הטמונות בה, התנסות בטכניקות פוסט פרודקשן השאולות מעולם הטלויזיה המסחרית ויישומן בעולם האמנות.
תוכנה זו תשרת את הסטודנטיות/ים להנפשה בקורס אנימציה
רישום אנטומי, הכרות עם שלד גוף האדם.
בקורס נלמד את מאפייני הגוף ואיך ניתן לרשום אותו.
הקורס יקנה הכרת הרקע והמגמות השונות הקשורות בהתפתחות המדיום ואת התפקידים השונים שיש למעצב במרחב האינטראקטיבי. רכישת מיומנויות אפיון, תכנון ויסודות לעיצוב ממשקים וחוויות אינטראקטיביות. נכיר ונחקור טכנולוגיות וממשקים בעלי משמעות וחשיבות, בהקשר של ממשקים ופלטפורמות ניידות ונלמד תיכנות בסיסי לפלטפורמות אינטראקטיביות (כגון wordpress)