אינטרקום

3.5.26–18.6.26
אמנים.יות
דיוי בראל, ניב גפני
אוצרת: רווית הררי
אירועים בתערוכה

 

שיח גלריה בהשתתפות האמנים והאוצרת
8.5 שישי • 11:00 • הכניסה חופשית

שעות פתיחה ◂ א-ה 10:00–17:00

הגלריה לאמנות מוסררה • בית קנדה, רח׳ שבטי ישראל 22, ירושלים (קומה 4)

״אינטרקום״ היא תערוכה משותפת של האמנים דיוי בראל וניב גפני, המפגישה בין מיצב צילומי למיצב פיסולי ויוצרת סביבה כוללת העוטפת את חלל התצוגה ומשנה את תפיסתו מן היסוד. דרך דימויי שיכונים ומקלטים מרוקנים מאדם לצד רמקולים פצועים ורוטטים בדממה, נבנה מרחב טעון העוסק בהשתקה, פגיעוּת וקיום משותף. המפגש בין עבודותיהם מעלה שאלות על יחסים בין גוף ואדריכלות, בין קול לאילמות, ומהדהד את המציאות העכשווית בישראל, שבה חוויות של התכנסות, איום, השתקה וקהילתיות – רצויה או כפויה – מתקיימות בו זמנית.